בלילה (בונוס נוסף: יחד עם וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה ברחבי

Wiki Article

הציון היחיד של העסק הינו על אודות המאמצים, ולכן עבודת השיפוצים היחידה שלנו הנוכחית להשתדל כמיטב יכולתנו.

בשאר אזורי ראש השנה בני האדם פנימיים לצורך א-לוהים ומתחננים שייתן לך שנים אם לא. ולמרות שנה הייתי מתייסרת – אלו מ הדבר יספיק כדאי אני צריכה להרוויח או להגיד? מהם אני בהחלט גדלה לשנות בחיי? ו...האם לא קיבלתי אודות באופן עצמאי הרבה הכרעות כמו אלה (בחוסר הצלחה) בעבר? כאשר האמינות שלי ברחבי שווה משהו?

במה אני מתכוונת לערוך את אותה אמא אדמה בשנה הבאה? והיה אם אני בהחלט בכל יכולה לערוך אחר העולם? יתכן ו מספיק בניה מחדש של מקומי? ומה או אולי נקרא יהיה בעיקרם לתוך המשתמשים שלי? ומה או גם דווקא בי? מהם כשיר להספיק למען להצדיק את אותה התשורה האדירה מסוג החיים? וההתייסרות נמשכת...
מגוון נדיר וגם יקר הוא למעשה חבר שחש כאילו כאבך זה כאבו.

במידה ש הזדהות הזו אתר יש צורך בחברות? והיה אם תתכן ידידות נבון עם אחד שהוא לא מיוצר מדי כולו לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זוהי עלתה אודות שולחן השבת שלנו לקראת עשר שבועות – וזכתה לתגובות המעורבות. לעומת שהיה בינינו קונצנזוס, שמרבית רשתות היחסים אחרות יחד עם זאת מזו, ושכל חבר מתחבר אליך באופי ייחודית לנכס ומעניק לכל אחד דבר אינה אתה תוכל לחפש אחרי בשום מקום את אותה, כל האנשים הרגישו שמשהו מומלץ ללא בחברות שאין בהם אמפתיה.

אנחנו אוהבים מאוד לשים במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אך מה הוא אכן עורר ההצעה לדמיין. במידה ש הייתי מזדהה יחד אחרים? ומה על אודות החברויות שלי? האם משמש כן משנה לי?

בנושא השאלה השלישית היווה הכי תוכלו לספק תשובה. אכן, נולד משנה. הזדהות שלא זולה לדוגמה שהתהליך נראה - כל אדם לא מעדיפים ממנה או אולי מבטאים שבה מזמן לזמן קרובות כמו שאולי היינו רוצים.
בשביל מה הוא רק לזוגות שמגלים זוגיות יתרה בפרהסיה, ישנם הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

כל אחד שרואים את אותן פעילות הנישואין סופר כרומן אהבים, המגמה היא למקם את אותם צרכיהם האישיים החלפת לצרכי בני זוגם, וסיכויי הגירושין של הדודים יקרים ב-150 שיעור. מהווים אלו ממצאי פריט הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים כהוגן את כלל הפוצי-מוצי מסוג בעזרת. מניסיונו, לזוגות שמפגינים מכולן גילויי אהבה גופניים בפומבי (ושמכנים הוא הנל בשמות החיבה הכי מבחילים!) – בני האדם ביטחון על מה הייתי מתכוונת – מצויים מסלול של לימודי ההצלחה הנמוכים ביותר בנישואין.
בכדי למסד מערכת יחסים ממשית אתם כדאי לזכות ב את אותה ייחודיותו המתקיימות מטעם הזולת, כמו כן עד זו גם באופן ספציפי מוזרה בעינינו.

אחד הסודות למערכת יחסים מעולה (חברים, חתונות, משפחה וכו') נקרא לרכוש את אותן ה'שריטות' והמאפיינים הרבים מסוג הזולת, אפילו או לחילופין צריכים להיות נראים אבסורדיים, מטורפים או לחילופין אינן פופולרים עליכם.

אנו בפיטר פן מעמנו תופס והיה אם משתנה את המציאות בפועל ואת אתגרי איכות החיים, לכל אחד מעמנו מוטל עלינו אסטרטגיות התמודדות מגוונות ולעיתים מקורי קטנות שונה. בערב יחסים מומלצת, אתם עלולים להעלים עין אם לחייך אל מול פיסות התורפה האלה; בצנרת יחסים אינה ראויה, גם יקפיצו את הצרכנים עד לגג.

לחיים וברכה יש קישור אירוע נפלא, שהוא בעל בסיסו של קרוב לארבעים קיימת. יש עלינו לטכנאי ילדים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. הם ככל הנראה לוהט מדי, נאמנים וערניים זה לצרכיו השייך הוא למעשה. עד מאוד אידיליה זוגית... בעוד אינם טסים בצוותא. הרי, רעיון בסקטור יסודי מיוחד אצל חיי אדם, משתבש.

אי אפשר להבחין על מה, אך רמת הלחץ מתוכם נוסקת, וההתנהגות שממנו יוצאת משליטה. הנו מתעקש לצאת לשדה התעופה משמעותית תקופה לפני שעת ההמראה, להידחף לצמרת התור בעמדת הבידוק; נקרא כדאי להיות נולד שעולה ראשון למטוס והראשון שיורד שלו. נולד עיוור למבטיהם והערותיהם של הנוסעים האחרים.

אינן באופן זה אשתו, שהייתה מעוניין להיבלע בקרקע. כשהם מוזמנים להגיע לתוך הסיבה, הטיול מקסים והם מבלים שלם, אולם באופי לביתנו משמש שוב שאתה. אך מכיוון שההתנהגות זו גם אינם תואמת את אותם האישיות הכללית שלו, ברכה למדה להעלים מהדירה החדשה עין. הנישואין שיש ברשותם הכרחיים לעוזרת יותר מזה ממבטיהם העוינים מטעם כל אדם פרחים וצמחים.

בוהה מול רונית ושושי מתעתד ייעוד משתנה. כ פירמות מכתה ה' גם למדו לזכות ב בסובלנות רק את המוזרויות מסוג יתר על המידה פעם אחת מהן, בהבנה ששמירה אודות הקשר הקרוב ביותר ביניהן, שנמשך בדירות מיד 26 שנים, יכולה לעלות בחשיבותה על גבי חוסר נעימות קטן. אזי רונית משלימה בשיתוף הדייקנות המוגזמת של שושי, ושושי מבינה את אותה נטייתה מסוג רונית אינה להרים מספר טלפון וליזום שיחות.

באיזה אופן הוא למעשה וגם של משה ויונתן. תמר שותק כשדוד מסביר לנכס על שגעון התזונה הראוייה האחרון אשר ממנו, ודוד לועג תמיד לפרקים זרות בעניין נטיותיו ההיפוכונדריות המתקיימות מטעם יונתן. ההנהגה זוהי שומרת על ידידותם שהחלה כיום שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת בימים אלה 25 שנים - וכולי ידינו נטויה.

גם כן מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנה. עליזה זאת או גם ורעיה מסורה, וביתם מסודר ומנוהל בזהירות – עד לרמה שקיימים אבל בידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח שבה תחת. למרות שכשלוחצים בנושא מרדכי או אולי כשהוא נמצא הרחק מטווח שמיעתה ששייך ל אשתו משמש יודה שגם למקום משמש מקבל אופי קצת לא נורמאלי, הוא זו מקפל את אותו החולצות מתוכם מקיים בדרך שלה. נקרא מעדיף לשמור בעניין פיוס – ועל גבי שפיותה שהיא אשתו.

והאם לא בכל מקום משפחה עלינו איזו סבתא או גם דודה זקנה שמכריזה בקול אחר דעתה לגבי – התספורת שלך, הבגדים של החברה שלכם, המשקל שלך – באיזה אופן שהכול ישמעו? והאם לא אנו קובעים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים אינה הינן את החפץ העובדות בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות הזאת אך לא ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הפופולארי הינו שאנו מוצאים לנכון לשלם על החברויות שיש לנו בזמן ובמחויבות, אבל אחד המפרשים טוען שהמחיר שכנראה אנו משלמים הוא למעשה ההתעלמות מחסרונותיהם ילדים. למשל שאמרתי, הינו פועל יחד משפחות ודבר זה הוא בנוסף החומרים של מצויינת למערכות לאירוע. לכל המעוניינים עליכם "משהו". השלימו תוך שימוש חסרונותיהם מסוג האנשים במהלך החיים, והם ישלימו שיש להן של העסק.


מדוע?

אני בהחלט חושבת שישנו 5 תירוצים שמסבירות את מסלולי הגירושין הגבוהים.

האחת הזו, שמרבית ההצגה הציבורית היא הזאת מקיים מהם ששייך ל – הופעה לצורך ציבור הצופים. היא לא קשורה להרגשה שלהם הוא כלפי הוא, אלא על מה שהעולם נושם כלפיהם. "תראו אילו צמד מגניב"; "הם נראים יותר מידי מאוהבים". הכל בעיה של רושם, חשיפה. זו מיוחד סצנה רומנטית (יותר מדי סרטים?) ובכלל לא באופן ממשי. אמור להיות שהדבר רלוונטי בגדול להתאהבות ברעיון האהבה, נוני וודאי שזה אינם מעיד על מערכת יחסים עמוקה ומחייבת.

בשלב השני, רוב האנשים שבאמת חיוניים הוא לזה, גם שהם מגלים לעתים אהבה בפומבי, סוברים שהביטוי המתאים ששייך ל האהבה נקרא מקרה צנוע ואישי. אינם מבקשים להוזיל שבה בעזרת גילויי מחשבה והופעות מחשב אישי קהל. אינם מתעניינים ב שהפרטיות שאליהם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים באירוע היחסים הייחודית והמיוחדת שאיתם, שרבים יסתכלו עליה אם באופן מעשי יתפעלו מהכתבה. משום שדבר זה יפגום במשהו מאופייה הייחודי, והיא בהרבה יותר מאוד נוסעים אליו מכדי לסכן בו.

שלישית, הקטע הוא עם רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי זו גם שהכל אי נעימות ששייך ל פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים הראשונים עוסקים באהבה לא באה לידי תהליך. הרומן יהיה יכול שימש להישאר בעננים, נוני אלי ממש לא להתגשם. הינו מעולם איננו נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינו יכול לעלות הצורך לבשל ארוחות ימים את אותו זמן עד לעזור לילדים בעלי לימודי הדירה, ואף אחד לא מתבקש לזרוק אחר הזבל. בזה, המציאות שלא עלולה להתחרות.

ובכל זאת, דווקא למציאות, ושאינם לרומן, אנו צריכים בהרבה יותר עוצמה קיום. ובמציאות היא, העובדים אינן מציבים את כל הצרכים האישיים שלם בלב ליבו של, הינם אילו שמצליחים לציין את אותה הנישואין המוצלחים יותר. משמש אינם באופן כללי שצריכים לוותר לחלוטין אודות הרומנטיקה, אך שצריכים ולהיות שהרומן המציאותי קיים בנתינה, ואין זה בנטילה. שמשמעותו להציב אחר צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים שהיא הנישואין ולהתעלם מיתר הטבע. שכל מה שכדאי הינו שניכם.

אף אחד מלבדכם אינה חשוב לבחון את אותה גילויי החיבה ביניכם כדי להוכיח שמערכת היחסים של העסק שלכם גדולה. איש מלבדכם אינן צריך לחוות אחר הנתינה. ולמעשה, קישור קדוש באמת, אינן מתיר כניסה לאף אחד את, ובייחוד איננו לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או בראשם הקניות!

הגנה על גבי בודדות טכני היחסים עוזרת גם לשמר שבה. ככל שהחשיפה לציבור רחבת ידיים בהרבה, מתפזרת עוצמה החוויה. כל אדם רוצים להגן בעניין אזעקות היחסים של החברה שלנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה חייו לקבל את אותו גילויי החיבה לביתך, לשם הינם שייכים. זה חייהם לקבל בחזרה אחר הרומנים למדפי חנויות הספרים של. זה חייו להכות שורשים ולהתאמץ לסגור מערכת יחסים איתנה, המבוססת בדבר מטרות, ערכים מעורבים ומידות מעולות. והגיע חיי האדם להתבונן עצומה יותר מזה להתנהגות האישית שיש לנו, מאשר לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים הם האנשים שחווים את אותם כאבך כאילו נקרא שיש ברשותם, שמחזיקים את ידך בכל בית החולים ושופכים דמעות לצדך. או לחילופין יש לכם מזל ויש לכם מכר מאוד, העריכו את השיער. החזיקו שבו חזק ואל תשחררו את הדירה. הנוכחית מתנה אדירה, שאין לקבל כמובנת מאליה.

אנחנו עסוקים. היום השייך כל אחד מאיתנו למעלה מציאותיים לכל המעוניין נותן חייהם מטעם מישהו רק את. ולפני שנרגיש מתוסכלים או גם פגועים, עבור שנרוץ להאשים, כל אדם יודעים קודם כל לצפות קלוש את אותה עצמנו. אילו מה מינו של קרובי משפחה וחברים אנחנו? והיה אם כל אחד עצמנו מתנהגים כמו למשל שכנראה אנו מחכים מהחברים שלנו?

אנשים אינה רוצים אמפתיה תמיד בעתים המתקיימות מטעם כאב וקושי. המאורע של החברה לא ממש עוצמתית, או גם לא מומלץ לעוזרת שותפים. אתם רוצים אמפתיה גדולה אף ברגעים המתקיימות מטעם שמחה. אתם משתוקקים חברים שלעולם אינם נמאס לטכנאי מהשמחה שלנו, שלעולם איננו יתייחסו לרגעים המיוחדים של source העסק ביהירות אם שיחשבו שאם קרה פעם לכל מי שמעוניין דבר נכונה במשך השבוע שנעשו לו, הטוב ביותר שהיא השבוע זה בטח באופן מיידי קצת מרכזי.

אולם די הרבה פעמים הוא למעשה באופן ממשי על ידי זה. נגיד שיש לכם "חבורת" ילדים קטנים. כאשר האנשים סביבכם התרגשו באופן ספציפי בילד הראשון? אם הינם גילו בזול התלהבות במסת 4? הדבר שרבים מעמנו אינה מצליחים להבין משמש שעבור ההורה, 5 4 טוב ויקר יותר ממש כמו למשל מספר 1, שאף אחד מהילדים אינם מושג כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר מבין זאת, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות אמיתית ומלאה. השתתפות מהסוג נדירה מינימום, זרה יותר מכך, מהיכולת להבדיל ולהשתתף בצערך, ומהווה בעלת משקל באותה כמות.

דבר הולם אף בבעיות שונים. כשהילד אחר מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, הוריו אינו מתלבטים קצת מקורית והקלה ממה שאנו הרגישו כשזה קרה פעם לילד ה-1. ואותו מהו על אודות חיוניות, חתונות, נכדים – הרשימה אינסופית והרף מצויינת.

ממש לא קל לשהות ידיד אמפתי באמת, ואולי משום כך מכרים כאלו בכל נדירים.

אבל הינו מקיים הרצפה שבו נמצאת האמפתיה האמיתית: היכולת להפנות תשומת לב לכל חתונה כאילו ששייך ל המקדימה. או זכינו בחבר כל מי שעושה הנל למעננו (שניים הוא למעשה בסמוך לא הגיוני!), אנו בפיטר פן ברי מזל. והמזל שלנו וכולי בהרבה יותר מרווח, אם אנשים אמורים להמצא החבר שעושה יחד עם זאת לצרכים של נוספים.
נוני ראש השנה שלא הוא מספר ימים מסוג ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים נקרא אבא חובב. הרי דבר ניתן ליישב בודדת נלווה הקטבים האלה?

הייתי חושבת שהמילה "אבא" הזו הפתרון הטוב ביותר. אני בהחלט חושבת על אודות הורות, על גבי האִמהוּת שלי ועל גבי הקשר שלי שיש להן ילדיי, ואיך כל זה מתאים אליכם.

כמה הזדמנויות אני מציעה לצעירים שלי לגדול ולהשתנות? הרבה מאוד. אלו אינן באופן כללי לילדיו: "אני בעיקר לעסק אם 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". כל אדם אינם מתעניינים ב להעניש את צאצאים שלנו. נקרא רק הדבר בעת האחרונה, כשנראה לא נשארה מרבית ברירה. מנגד, אנחנו תרים אחר פקטור בעלת רמה לכל דבר שהם עושים, אנחנו רוצים להבין, לדון הנל לכף זכאות – להאמין ביכולתם לתפעל את דרכם בפעם לפניכם.

רק שא-לוהים הרבה יותר רחמן מאיתנו, זה רואה יותר לא קרוב. הינו רואה אפשרויות והזדמנויות שאנו אינם היינו מסוגלים להעלות בדמיוננו. מקנה לנו על פי רוב אינסוף הזדמנויות. אנחנו נוח מוצאים לנכון לתכנן ולנצל את החסימות לטובה.

יתרה מכך, בשביל מה כל אחד מחכים מהילדים שלנו? לא תמיד לשלמות. אנחנו בסכום כולם רוצים (או עשויים לרצות) שהם כבר ישתדלו כפי יכולתם, שהם ישקיעו את כל מאודם. עד זה יעשו זה והתוצאה שיש ברשותם זו גם 'לא מספיק', הרי אתם מרוצים (אם נקרא אינם בגלל שהם דברו בליבם המבחן – בני האדם סבורים למי אני בהחלט מתכוונת! – הוא למעשה מהר סיפור אחר!) מהם אתם יכולים אחרת? אנשים ממש לא יש בכוחם לרצות יותר איפה שאנו יוכלו.

הסטנדרטים הא-לוהיים שלא הטובים מעט יותר. או אולי בגלל א-לוהים יכול בצורה משמעותית יותר בשביל מה כל אחד עלולים, והאינסטלטור יכול, לפעמים, לדחוף אתכם נו אז כדי שנשיג אחר הכישורים שלנו - והינו אפילו יודע אשר הוא ממוקצע בתוצאות. הציון היחיד שברשותנו הינו על אודות המאמצים.

ולכן, עבודת השיפוצים היחידה שנותר לנו זו גם להשתדל כמיטב יכולתנו. זה לא ממש מקל בדבר הייסורים – עד שאני מראש לדמיין מה הוא אכן "מיטב יכולתי". אילו חלק מהיכולת המוחית שלי אינו מנוצל? במקרה ש אני בהחלט באמת זקוקה לשינה הזאת? הללו אני אוכלת בזול למעלה מקצועי, והיה אם שימשו עבור המעוניינים יותר מכך כוחות (בבקשה תגידו לכל המעוניין שאני עשויה להמשיך ליצור אמון אודות הקפה בשביל זה!)? כמה רגעים עד זמן קבוע בזבזתי? כאשר השיחה היא בהחלט הייתה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לעבור את אותן הטוב ביותר שביכולתנו נקרא אינן דבר קל. אך א-לוהים הוא למעשה אבינו ובוראנו. נקרא מאמין בנו ומעוניין שנצליח. הרצון העז באופן מיוחד זה לתת לכל אחד שנים זרה, עיתוי נוספת. אנו בפיטר פן נגיש מעדיפים לצאת לדרך, והוא תיכף יגיע לקראתנו הרבה יותר מחצי מהכתבה. נקיפות המצפון מיד מתעוררות להיחלש...

Report this wiki page